Merhaba anneler 10 aylık bir oğlum var Salı günü sünnet ettirdik. Dün sünnet edilen bölgede morluk ve şişlik oldu şimdi de kanama yapıyor. Doktorumuz geçici bir durum olduğunu söyledi ama baya da kötü duruyor 😔 Krem ve gazlı bezle tampon yapıyorum sürekli bir kere denedik kanadığı için beze yapıştı tekrar devam ettik. Başına böyle birşey gelen var mı ne kadar sürede geçiyor ?