Arkadaşlar burun açmak için neler yapıyorsunuz ben bugün doktorun tavsiyesiyle eczaneden şırınga ve izotonik serum aldım YouTube dan izleyip uyguladım çok daha iyi sonuç aldım burun açmak için cesaret edemeyenler ben gibi yapın derim hiçbişey olmuyor ben ilk kez bugün uyguladım peki bu konu hakkında daha fazla bilgisi olan anneler var mı