Kaderyerr Merhaba herkese biz bugün 2 günlüğüz :))) siz kaç haftalıksınız. :) bu arada bişe sorucam happymom hesabım kapalı ama foruma girebiliyorum Happymom da adet falan saydırsak olmuyor mu ne yapıyorsunuz o uygulamayı bebekler doğunca :)
Sutmuhendisi Kaderyerr hoşgeldinnnn 😅 ama Gül sen Gül başlarsın bir kaç hafta sonra kızlar uyumuyor şu gündür kaka yapmadı kakası şu renk shshshs 😅 peynir gibi kusuyor çamur gibi sıçıyor diye 😅
61arzu Sutmuhendisi hahahahahah kız ilişme taze anneye be korkutma şimdiden gözünü ☺️☺️☺️alıla alıla yaşasın ☺️
irva Kaderyerr Hoşgeldin.Allah analı babalı büyütsün.😊 Benim oğlum 1 yaşında.Happymom uygulamasını da silmedim hala ara ara girer bakarım.
tkolcak Kaderyerr Allah analı babalı büyütsün canım. Hayırlı bir evlat olsun inşallah 🐣 canım Regl takvimi var onu indirebilirsin. Ben epeydir kullanıyorum adet günlerimi hep doğru hesaplıyor çok güzel bir uygulama
Kaderyerr tkolcak amin inşallah kuzum ben de adet sayması için flo diye bi uygulama kullanıyorum ama Happy Mom da olsaydı sayaç onu kullanırdım varmı bilmediğim için sordum 😊
Oozzee Kaderyerr hayırlı olsun, sağlık mutlulukla büyütün yavrunuzu.. HappyMom’ı doğum yapan annelerimiz siliyor. Adet takvimi için ben 8 senedir falan P Tracker diye bir uygulama kullanıyorum, ona alışkınım, başka hiçbir uygulama kullanmadım.