Keşke bende alıştırabilsem benim oğlumda saat bası uyanıyor beş aylık şu an sallamaya alıştı ağlama huyu hiç yok ama gece bile oynamak istiyor sesler çıkarıyor bende alıp sallıyorum zorla uyutuyorum eğer sallamasam saatlerce uyanık kalır bide sinirlenip ses çıkarıyor uyku arkadaşı da var gece uyanınca onu emmeye çalışıyor battaniyesini emmeye çalışıyor ama emzik emmiyor bi çok marka denedim yine de emmiyor napıcam bilmiyorum emziyorum memede uyuyor bırakıyorum beşiğine bazen sırtına pış pış yapıp uyuyayım diyorum gülüyor bu sefer de of od