Masalmmmmmm 2 ay önce sezaryen doğum yaptım bugün spor salonuna yazıldım. Emzirmiyorum bu arada , kadın doğum doktorumla konuştum spora başlayabilirsin dedi de yine bş tereddütte kaldım. 2 ay sonra spora başlayan var mı aranızda ?
NinovaLemi Masalmmmmmm ameliyat yöntemi burada çok önemli tabi ki benim doktorum 6 ay aktif spor yapamazsın demişti. Eğer doktorunuz onay verdiyse kendinizi denemekte yarar var. Çok zorlamayın kendinizi yavaştan başlayın. Duruma göre egzersizinizi arttirirsiniz
Melikeeeecansuu Masalmmmmmm Masalmmmmmm 6 ay yapılmaz dıye bılıyorum. Dikişler 3 yada 6 ay arası igleşiyor. Spordoda kendını zorluyor sun dikişlerın açılır
Erayalpp Masalmmmmmm 4 aylığız ben yapıyorum yinede kendimi zorlamadan sizde yapabilirsiniz ne kadar hareket o kadar sağlık
irva Masalmmmmmm 6 ay spor yapılması önerilmiyor sezaryen doğumda.Doktorun nasıl başlayabilirsin demiş anlamadım.Sağlıklısı 6.aydan sonra spor yapabilirsin o da ağır sporla başlamamak kaydıyla.Şimdi leslie gibi hafif spor yapabilirsin.
Hercai88 3 sene oldu ben sezaryen olalı Geçen bi elbise giydim göbeğimi fark ettim O gün korse ile idare ettim ama ertesi gün spor yapayım dedim Normalde kilolu biri değilim hepim topum 45 kilo Netten birkaç hareket araştırdım ve ilk gün olduğu için kendimi yormayım dedim 15 dk falan birkaç pozisyon denedim Ertesi gün sanki yeniden ameliyat olmuşum gibi doğrulamadım 😂 dikkat edin derim ağrısı halen oluyor dik durunca keşke yapmasaydım dedim
Burculicee Masalmmmmmm 3 aydan sonra yoga yada pilates yapabilirsin kendini iyi hiisediyorsan diğerleri 6. Aydan sonra bol bol yürü
Kubrakaynak08 Masalmmmmmm ben başladım valla hic agrim sızım olmadı doktorum başlama der diye korktuğum icin sormadım doktoruma 😂 spora başladım hemen inceldim hatta sezaryen göbeğim kalmadı 🌸🌸
Leonmom Masalmmmmmm bende 2 ay önce sezeryan yaptm doktorum hemen spor yapmazsan alt karnın kalır kendini zorla zorlayabildiğin kadar dedi