Rabiactm bende vurdurmadım sonuçta özel bir aşı ve eğer çok gerekli olsaymış sağlık bakanlığı zorunlu kılardı. 1-2-3 aylardaki aşılar gibi🤷🏻♀️ Bu mantıkla düşünüp vurdurmadım. Neden kararı bize bırakıp özel bir aşı yaptırdılar madem, kimse “ay neden vurulmadı acaba çocuk?” Demesinin hakkı yok anne babanın tercihine bırakılmış zorunlu değil ki neden soruluyor dimi ama