Bebeğim 22 aylık ama yenidoğanliktan çıkamadık. Saat 11de uyudu şu an saat 2 ve en az 10 defa uyandı sürekli sabaha kadar yarım saatte bir uyanır emer üstüne bir de sallarim o kadar yoruldum ki artık bir de ağlaya ağlaya uyanır sinir sistemim kaldirmiyo artık memeden kessem düzelir mi son umudum bu ama nedense umudum da kalmadı iştahsız olduğu için yemek seçtiği için de sürekli kabızlık yasiyo