ozgevolkan Merhaba oğlum 4 ay 27 günlük bu zamana kadar sadece anne sütü verdim. Su dahil vermedim. Allahım nasip ederse emdiği sürece de hep devam etmek istiyorum. Doktorumuz en son kontrolde kilo alımı iyi ama isterseniz sebzelerden tatdırmaya başlayabilirsiniz demişti. Kimi doktor da asla 6 Aydan önce önermiyor. Geçenlerde internette bi yazı okudum eğer bebeğiniz gece çok sık uyanıyor, ve sizin yediğiniz yemeklere saldırıyorsa ek gıdaya geçmeye başlayın yazıyordu. Kafam karıştı ben 6 aya kadar vermek istemiyordum bir daha ki kontrol de bu durumu doktorla konuşsam zatende sizler neler yapıyorsunuz ek gıda veren oldu mu yada 6. Ayı mı beklediniz ?
[silindi] ozgevolkan Ben ek gıda için 6. ayını bekleyeceğim. Zaten sağlık Bakanlığı da öyle diyor diye biliyorum.
Obsesifk ozgevolkan sadece anne sütü alan bebeklerde 6 ay ama sadece mama alıyorsa 4. Ayda da geçirebiliyorlar tabii doktor tavsiyesiyle kafamıza göre değil
Melihaptt ozgevolkan biz sadece mama yediğimiz için 4. Ayda başlattı doktor tabi tadımlık şimdi günlük yarım çay bardağı yiyor yoğurt ara öğün gibi oluyor yani
ozgevolkan [silindi] evet sağlık bakanlığıda öyle diyor bende 6. Ayı beklemek istiyorum ama kimi doktorlar 4. Ay da azar azar tatdırın diyo ondan sorayım dedim Siz de su dahi vermiyorsunuz değil mi ?
Zeynaa En az 5 ayini bitirmesini bekler doktorlar ama dunya cocuk saglik orgutu bu konuda cok bastiriyor kesinlikle acele etmeyin 1 yasina gelene kadar en fazla 2 ogun ve 2 cay bardagi kadar olucakmis yedikleri benimki 7 aylik ben sadece 1 ogun yarim cay bardagi bazen 1 caybardagi kadar meyve veriyorum
ozgevolkan Gurbettebianne çok şükür kilo alımı iyi. Bende beklemek istiyorum aslında. Ama bazı doktorlar tatdırın dediği için kafam karıştı En iyisi böyle ek gıda vermeden devam etmek 🤗
ozgevolkan Obsesifk benim bebeğim sadece anne sütü aldığına göre 6. Ayını bekleyelim o halde 😊 yine de doktora soracam tabi teşekkür ederim
Zeynaa ozgevolkan malesef suanda sut ve sut urunleri yediginde inanilmaz huzursuzlul ve burun tikanikligi yapti nefes almakta zorlandi alerjisi var suanlik 1 yasindan sonra baslicaz herseye erkenden kaldiramadi benimkinin bunyesi sadece seftali elma kayisi patates ve havuc verebiliyoruz suanda
Alpgdd Sezaryenle 10 gün önce doğduysa 6 ay 10 günü beklemeniz gerekiyor hatta. Doktorlara göre değişkenlik olabilir ama sağlık bakanlığı 6 ay diyor. Anne sütü yeterli bebek için
ozgevolkan Alpgdd Sezeryanla doğmadı normal Doğum yaptım ama 38 haftalık doğdu. Bilgi için teşekkür ederim ❤️
ozgevolkan Melihaptt hiç anne sütü almıyorsa 4 aylık da başlatıyorlar ? Bize de işte sadece anne sütü aldığı halde başlayabilirsiniz dedi ama başlamadım henüz
Thesra ozgevolkan Özgecim bende 6. Ayını bekledim o zaman ekgıdaya geçiş yaptım lakin gece uyumasıyla bir alakası olduğunu düşünmüyorum çünkü doysada doymasada sık sık uyanıypr ve emdiği sürecede böyle olurmuş hemşire öyle söyledi ama yiyeceklerin tadına baktırabilirsin yalıyolar zaten yiyemiyolar daha ben tattrıyodum yiyecek olarak 6.cı ayda yoğurtla başladım
Yeliz ozgevolkan bizim doktorumuz 6 ay öncesi asla dedi. Kalmış zaten 1 ay şurda bekle bence. Hayatı boyunca yemek yiyecek 1 ay saha anne sütü ile dolması gerek mideyi ek goda ile doldurma bence. 😊
Nisanur ozgevolkan eğer kilo alımı azsa 4.ayda başlatıyorlar ama bi sıkıntı yoksa 6.ay benim ablam bebek hemşiresi ondanda biliyorum hemde doktorum söyledi
ozgevolkan [bilinmeyen] aaa hemen hemen aynı doğmuşlar Ben hiç vermedim tedirginim işte her doktor farklı söylüyor