Bugün öğrendik babam 4. Evre kolon kanseriymiş. böyle olup kurtulan var mı tanıdığınız? kemoterapi görecekmiş çok kötüyüm daha 56 yaşında emekli bile olmadı Bi de haziran ayında elektrik de çarpti yanıkları vardı daha tedavi görüyordu. Bunun üstüne kansere yakalandı 😔 dua eder misiniz lütfen atlatsın iyi olsun eskisi gibi. Grip bile olduğunu hatırlamıyorum doğru düzgün. Şimdi ne halde 😔