Minela Canım anneler kızım öksürüyo doktort asist verdi ilk defa kullanıyorum ama kızım acayip cok öksürüyo tamam öksürüyodu ama bu kadr degildi kullanan varsa bu normalmi ya içim parçalanıyo
Ekim-4 Minela buhar makinanız varsa buhar verin yoksa kaynamış su kaseyle buharını tutun bi nebze açar genzini.cold mix damla da iyi gelmişti bize
Minela 2 yasında. Neler neler denedim dogal yöntem ama öksürüyo sürekli suruptanmı kaynaklı acaba diye düsündüm doktor öksürtür korkma dedi ama bu kadarıda bana fazla geliyo bıraksammı acaba surubu diye düsünmedim degil
Aslannaynur Minela başka bir dr götür caanım. beniö kızımda kötü öksürüyordu evde hava ve antibiyotik ile kesildi hemen öksürüğü😢 rabbim şifa versin 🙏
Tugbadeniz1 Benim bebeğim 4 buçuk aylık asisti geçen hafta ben kullandım evey öksürük artıyor ama onun sayesinde çabuk gecti
Minela Ekim-4 yok malesef yarın deneyeyim kaynamış suyuda cok teşekkr ederm o dediginiz ilaç ney acaba balgam söktürücümü oda
Tugbadeniz1 Minela burun temizligi yapın bol bol elden başka birşey gelmiyor bol su birde tereyağ hafif kızdırın 1 yemek kaşığı pekmez 1 2 damla limon da ol bir içirin oda iyi birde elmanın kabuklarını kaynatın oda cok iyi ben elma kabuklarında kaynttm
DunyaHusna07 O asist çok iyi bizde çok kullandık oksurmesi için zaten oda bir güne geçer merak etmeyin yine geçmezse prospan kullanın ama özel bir ilaç pahalı o yüzden
Minela DunyaHusna07 ama 3 gün oldu hala cok öksürüyo normalmi sizce kullanmışsınız bilirsinz. Bu ilacı kaç gün kullanmalıyım internette baktm 4 5 gün en fazla diyo ama doktor haftaya kontrole gelin dedi bn bunu kaç gün kullancam of kafamda deli sorular 😃😃
DunyaHusna07 Minela siz bir hafta kullanın bende çok korkmuştum öksürüyor diye ama ilacın özelliği oymuş bir süre sonra geçecektir