Ben doğum yapalı 55 gün oldu normal doğum yaptım lohusa kanamam tam 40 gün sürdü ve bitti ama dünden beri sadece klozet oturdugumda kıpkırmızı kan oluyor klozet ama pedim temiz pede hicbisey gelmiyor sizce adet mi olmusumdur endiselenmem gerekiyor mu acaba biraz açık konuştum ama kadın kadinayiz ve ben herşeyi çok kafaya takan biriyim yardımcı olurmusunuz