Buseeeenngin benim oğlum da ağlardı 6. Aydan sonra dzeldi krize girerdi nefesının gıtiğini bliyorum mama ince çizgsiydi. Hatta 2buuck aylıkken reflüsü cokto mamasına koyulastırıcı koyardık 7dk beklemesi gerekıyordu neler cektik anlatamam. Gece apartman inlerdi.🤣🤣🤣 Huy işte. Şimdi düzeldi çok şükür az ağlıyor o daha geceleri. Sabırsız bir bebek.c😅