elcn4139 benim de 5 ay 10 günlük. Yine atak var bu dönem. Benim bebe diş de çıkartıyor. Gaz var, pişik var, her şeye ağlıyor, uykudan çığlık çığlığa uyanıyor, özellikle uyurken bana temas etmek istiyor, kucağımdan indiği an uykusunda çok ağlıyor. Çok da hareketli benimki uyanık vakitlerinde. Sürünmeye emekler başladı peşinde dolanıyorum sürekli koltukların altına giriyo. Valla yordu bu ara çok 🥲