Bebeğim daha önce gözünde çapak oldu geçmişti dünden beri tekrar oldu bugün çoğaldı suyla siliyorum tekrar oluyor hafta sonu hastanede kapalı sizce ne yapmalıyım acile götürsem mi yarın azalmazsa şuanda da uyuyor silsem uyanır uykum kaçtı şimdi onu düşünmekten uyuyamıyorum