Nur-grmz1 Merhaba arkadaşlar yeni dogum yaptım 3günlük bi bebegim var çocuk doktoru önerisi almak istiyorum ilk bebegim ve acemiyim yardımcı olursanız sevinirim
Deletedmom27337 Nur-grmz1 ilgi de özlem hanımı önerdiler gittim kızım hasta die saniyelik sürdü takipli hastası olcaktım vazgeçtim. Cihan hastanesinde berrin hanımı önerdiler bu haftada onu deniycem.
bloggeranne Nur-grmz1 Darıcada elif hanım var Elif Şahin yenidoğan doktoru baya ilgili ama imkanınız varsa Pendik Marmara Araştırmaya götürün gebzede çocuk doktoru hiç yok akşamları devlet hastanesinde
Sydcan41 Deletedmom27337 kızım 2 buuck yaşında Berrin hanım dogdugundan beri doktorumuz çok memnunum ilgisi alakası kafanızdaki bütün soruları gidermesi çok iyi bı doktor
Nur-grmz1 Deletedmom27337 bnde cihan hastanesinde doğum yaptım eger memnun kalırsanız bnde sansımı deniyeyim
Deletedmom27337 Sydcan41 bende öyle duydum geçen ay komşum denedi çok memnun kaldı. Umarım bizde memnun kalırız