Melike5757 ben sabah öğle akşam 10 ar dakika koyuyorum 5 ay 13 günlük. Kedinin peşinde dolaşıyor evde inanılmaz tatlı oluyorlar😂 Çok seviyor, yürüteci görünce heyecan yapiyor. Fazla abartmamak lazım süresini tabi. Hepimiz yürüteçle büyümedik mi yaa kimseyede sormadım koyayım mi diye😂 Vallahi yürüteç iyi ki var bebem mutlu kedim mutlu ben mutlu🙈😅