Merhaba anneler, bebeğim 6 aylık oldu ben yavaş yavaş ek gıdaya başlamıştım emmediği için ama şuan mamayı içmek istemiyor diş mi huzursuzluk yapıyor yada grip gibi diye mi yoksa bu zamanda böyle oluyor mu yaşayan var mı bilemedim ne yapmam lazım 🤦🏼♀️