1 haftadır yine tum uyku duzenımız bozulduu. Uyuyordu aglıyor da aglıyor. Azı dısten mi? Dolunaydan mu bilemedim.dunde sabaha kadar ara ara agladı. Yanına uzanıp sarılıyorum zor geri dalıyor. Benimle uyumaya alısmasını istemiyorum. 23 aylık. Ne yapmam lazım bilemedim. Bızım gıbı olan var mı?