Malzeme de etkiliyor olabilir en basitinden sade Bir keke yumurta büyükse 3 küçükse 4 kırıyorum 1 su bardağı şeker damak tadına göre 1.5 da olabilir 1 su bardağı sıvı yağ 1 su bardağı süt kabartma tozu vanilin 2.5 su bardağı da un koyuyorum kalıbı teremyağ ile bolca yağlıyorum ilk 30 35 dk fırını hiç açmıyorum sonra pişince sıcagı çıkınca çeviriyorum şimdi alın bu bilgiyi ne yapıyorsanız yapın 🤣