Merhabalar vardiyalı çalışan bir anneyim bebeğim emiyor ama martta 1 yaşına girecek o zaman gece 12 ye kadar nöbete kalmak zorundayım 2 haftada bir 4-12 çalışan anneler bebeklerini emmeleri için ne yapıyor biberonla mı besleniyor o zamanda süt için de