adrmz54 Merhaba hanımlar 11 günlük anneyim bilgim yok lutfen bilgisi olan yardımcı olabilir mi ? Bu iki mama arasindaki fark ne ..Kimisi birisi gaz yapar diğeri yapmaz diyor ama hangisi gaz yapıyor hangisi yapmıyor yani bilgisi olan var mı 🙏
Zara58 adrmz54 sma optiro kullanıyorum şükür gaz sorunumuz yok öyle çok.. comfort hakkında bilgim yok. Üstte kalsın
Burcinmiray adrmz54 optipro hem anne sütü alan bebekler için, comfort anne sütü almayan bebekler içinmiş canım bende burdan öğrenmiştim
MyEternalLoveNoyann adrmz54 farkını bilmiyorum ama optipro kullanıyorum şükür bı sıkıntı yapmadı bebeğimde
Minikelebekkk adrmz54 sma optipro anne sütü ve mama alan bebekler için Diğeri hiç anne sütü almayan bebekler icin
cihangirinannesi30 Bende bebeğim 18 günlükken kakasını katı yapıyor şikayeti ile doktoruna gitmiştim hipp kullanıyordum değiştirdi ve sma comfort al sindirimi kolay olandır dedi. Gerçekten de kaka yapması düzeldi ve zorlanma geçti.
Buccuu Bana doktor kabızlık problemimizden dolayı comfort’u önermişti ve bebeğim beni emiyordu. Şimdi 7. ayımızdayız mamadan kurtulduk gaz da yapmadı ama her bebeğin bünyesi farklı denemen gerekiyor diye düşünüyorum 🙂