AyseM Kızlar merhaba, oğlum 6 buçuk aylık ek gıdaya başlamıştık çok da güzel gidiyordu iştahlı iştahlı yiyordu. Tadımlardan sonra 2 hafta çok güzel yedi sonra birden kesti yemeyi kabız oldu 4 gün kakasını yapamadı el gıdayı yemek istemedi. Kabızımız geçti ama yine ağzını açmadı iki gün sonra da alt dişimiz patladı. Ne verirsem vereyim ağzını açmıyor sadece beni emiyor. Ek gıdada nasıl bir yol izleyeyim şimdi ben. Nasıl tekrar yemeye başlar ?
Betus_93 AyseM bizde oyleydik. İlk basladigimizda yedi. Ama suan 8 aylik hicbirsey yediremiyorum. Millet kahvalti corba muhallebiler neler neler veriyo bense iki tatli kasigi corbayi aglaya zirlaya veriyorum. İki dis cikti sanirim bizimki istahsiz
Milalimon AyseM hiç zorlamayın bence benim kızımda 6 buçuk aylık emmeyi ek gıdaya değişmiyor ama yiyor allahtan zamanla düzelir diş cıkarmış yavrum ondan olabilir
NekwaSultan AyseM diş dönemlerinde bu tarz gerilemeler normal zamanla düzeliyor siz hergün teklif edin. Diş sancisini dindirecek soguk seyler verebilirsiniz yeme öncesi su soguk meyve sebze eline mesela.. Ve her bebek aynı degildir kiyas sadece sizi yorar🙃
Gokalp AyseM Aynı şekilde bizimde oldu 👐 İlk hafta çok iyiydi kahvaltı bile yapardı benle sonra hiç bişey yememeye başladı bi baktım 3.dişimiz çıktı, sonra çok huysuzlandı sürekli mız mız doktora götürdük acaba kulağımı arıyo diye, kulağıda dişide iyi demişti belki ek gıda huzursuzluj yapıyo olabiliyo dedi yavaş yavaş gidiyorm şimdi daha rahat, günde iki üç tatlı kaşığı bile alsa yeter demişdi tadım ayı sonuçta🤷♀️ Eline sürekli bişeyler veriyorm hem dişini kaşıyo hemde biraz da olsa suyunu almış oluyo
Handecelik Biraz müsaade et bence ağrısı sancısı olabilir Kemireceği şeyler verebilirsin salatalık gibi soğuk soğuk