Annekizz şuan çok kara kış değil o yüzden çorapsız yatabilir biz de öyle yatıyoruz ama ocak gibi çok soğuduğunda bazen biz bile çorapla yatıyoruz ayağımız üşüyor kalın yorgan bile olsa. öyle havalarda çorabın zararı olmaz, önemli olan üşümeden uyuması