brmelekannsi merhabalar 🌸 benimde bebeğim 15 günlük ilk başlarda o gaz yapar bu gaz yapar diye doğru düzgün beslemedim hastalandım gitttim kuru ekmek yemekten , çocuğumada geçirdim hastalığımı şimdi ne varsa yiyiyorum bol bol yeşillik meyve sadece bilindik gaz yapan şeyleri yemiyorum fasulye nohut gibi .. yeni yeni toparlamaya başladım şükür .. ne bulursanız yiyin ama bunların yanında kimyon çayı içiyorum rezene içiyorum şuan öyle gazlı bi bebek değill.. beslenmene dikkat et kütfen o bebek sana muhtaç hasta olmaman lazım