merhabalar, bugün 43 günlük olduk Allahın izniyle. İlk günden bu yana sarılık var bebeğimde hastaneden 3. Gün çıkarken farkedildi ölçtüler cihazla 12 çıktı sınırın altında dediler sabaha kadar emzirdim daha sonra sabah çıkış vermeden tekrar ölçtüler 9 çıktı. İki gün sonra yenidoğana kontrole gittiğimiz zaman tekrsr ölçüler tekrar 12 çıktı kan aldılar kandan baktılar kanımızda 14 çıktı sürekli sınır altı devam ediyor bu yüzden bir şey yapamıyorlar eve yolluyorlar her iki güne bir gidiyorduk haftada gitmeye başladık. Bugün 43. Gün olacak hala gözünde yüzünde ve bağrında devam ediyor sarılığı bugğn tekrar kontrole götürdüm 10 çıktı yine eve gönderdiler sınır altında ama takip edin diye. Sizde sarılık ne kadar sürdü bu kadar uzayan var mı ne yapmamız gerekli su ya da şekerli su dedi genelde herkes doktor asla verme dedi diye vermedim de lütfen yardımcı olunn geçmiyor.