Kahraman4545 Pişik yapmayan bez önerisi olsn ? Prima kullandım pişik var suan ilk bi ayda olmadı şimdi oluyo bezden mi bilmiyorum ama değiştirip denemeyi düşünüyorum
Deletedmom454 Ben ilk sleepy kullandım pişik yaptı sonra molfix kullandım bi sıkıntı olmadı ama sızdırıyo malesef prima bende herhangi bi sorun yaratmadı heralde bebekten bebeğe değişiyo
Minikcivciv27 Kahraman4545 ben Sleepy bio natural kullanıyorum baştan beri .ve sudocrem kullanıyorum krem olarak .sürekli bez değiştirincede pişik olabiliyormuş
BMdefnee Babyturco kullanıyorum suanlık bir sıkıntı olmadı bepantol pişik kremiyle beraber yeni doğduğunda prima aktif bebek kullanmıstık ondada sorun yasamadım altını aldıktan sonra mutlaka kurulayın ıslak kalmasın.