Merhaba arkadaşlar bebeğim aşırı aşırı gazlı her saniyesi ıkınmakla geçiyor saatlerce gaz çıkarsa da bitmiyor geçen ay altını değiştirirken yumurtalığında şişlik fark ettim çocuk cerrahisine götürdük usg çekildi ve kasık fıtığı olduğu anlaşıldı doktor ameliyat dedi ben 3 ayı dolduktan sonra olabilir mi dedim en azından gaz sorunu hafifler dikişliyken ıkınmasın tekrarlamasın diye bu ameliyat tecrübesi olan anneler süreç nasıl geçti bir de beni en çok yıpratan genel anestezi olacağı için anestezi öncesi 4 saat aç kalması gerekiyormuş bebeğim şu an 2.5-3 saatte bir acıkıyor napacağım 😢 her gün düşünüyorum bir de ameliyat sonrası kaç saat daha aç kalıyorlar lütfen tecrübeli anneler beni aydınlatabilir mi 😥