İyi geceler anneler bu ayin 3ünde adet oldum adetimin ikinci günü 3 aylık iğne yaptırdım kanamam hala bitmedi. Pazartesi doktora gittim bana progestan verdi kanamayı kesmesi için bi kaç güne kesilir dedi 5 gündür kullanıyorum azaldi biraz ama hala bitmedi tamamen progestani kullanıp kanaması kesilen var mı yada bu kanama ne zman kesilir bilgisi olan var mı