Hanımlar merhaba bugün 31. Günümüz haftaya pazar kırkımız doluyor. Yarın doktor randevumuz var sanıyordum ama uyku sersemi haftaya cumartesiye almışım randevuyu. Bu akşam farkettim ve farkedemedim kadar randevu sonrası kısa bir gezme turu atarım diyordum. Şimdi haliyle doktor işi yok ama gezmeye gitmek istiyorum aşırı bunaldım çünkü. Fakat keyfi bir dışarı çıkma olacağı için aklıma da kırk çıkmadan gezmeye gitsem bişey olur mu sorusu takıldı internette araştırdım forumlara filan baktım birisi akşam ezanına kadar dönün ben dikkat etmedim eve dönmedim çok pişman oldum yazmış o yorumu görünce baya da korktum 🙄