Merhabalar bayanlar
20 gün önce normal doğum yaptım. Zor bir doğum oldu. Yırtılma ve doğum kesisi oldu ne yazikki bu yüzden cok dikişim var. 2 gündür o bölgede idrar yaparken yanma ve yürürken agri oluyor.
Ben gibi doğum geçiren varmi temizliğini ve bakımını nasil yaptınız. Enfeksiyon mu kaptı diye düşünüyorum 😓