Kızlar şimdi ağlayarak uyandı gündüz bişey yoktu burnun ucu kızar mıştı acaba emziğimi denk geldi de ağrıttı yoksa babamız gip ona mı geçti. Birde gündüz kedinin mama kabının yanındaydı yedimi yoksa naptı anlayamadım pek de şuan öyle ağlayınca aklıma bin türlü şey geliyor burnuna sokmuş olabilir mi acaba diyorum nası anlaşılır yaaa 🙄 çok stres yaptım valla 😬😬😬