Kızım 7 aylık 5 gün önce alt dişimiz çıktı ama üstten ön dişleri değilde sağ sol yanlarından patlatmış dişler gözüküyor 37.5 ateşimiz vardı 7 bucukta calpol verdim ama böle burnu akmaya başladı hapşırmaya başladı birden böle gıcık gibi öksürük çıktı ortaya napcagımı bilemedim dişten kaynaklı olabilirmi acaba yada yapmam gereken bir şey varmı yoksa yarın sabahtan doktoruna götüreyimmi 🤦♀️🙏