Kesinlikle sağ göğsünüzü daha çok emzirin. Ben hata yaptım sağ göğsümü emmek istemedi bende vermedim solu emdi hep, simdi sağ küçücük sol taşıyor 😂 birde bebeğim asla sağı emmiyo ağlıyor verdiğim an, daha küçük sizinki alışır hemen. Benim yaptığım hatayı yapmayın 😂