Anneler merhabalar artık o kadar bitkin ve tükenmiş bir durumdayım ki tüm yaşama sevincimi kaybetmis hissediyorum 😞 8 aylık bebeğim ne doğru dürüst gece uykusu ne gündüz uykusu uyumakta aban 8 de güne başlıyoruz 11.40 gibi öpe uykusuna yatıyor yarım saat en fazla 1 saat ondan sonra akşam 8 e kadar imkanı yok bir daha uyumuyor 🤷🏼♀️8 de yatırıyorum yarım saat sonra tekrar kalkıyor 1 saat 2 saat zorla uyuya daldırıyorum tekrar zaten tüm gece 1 saatte bir kalkıyor. Kendime inanın 5 dakika kahve içmeye bile vakit ayıramıyorum artik kendimi o Kadar tukenmis hissediyorum ki 😭 tum gun o agliyor Ben agliyorum resmen esim cok yogun calisiyor sabah 5 te cikiyor aksam gelis saati belli degil . Gurbetteyim
kimsem yok. Bana bir akil verin kafayi yemek uzereyim 1 oglum daha var onda hic boyle sorunlar yasamamistim. Bu arada sadece emiyor mama icmiyor ek gida duzensiz zorla yediriyorum Hep reddediyor