Merhaba anneler
Oglum 8 aylik ve 2 aydir atlatamadigimiz burun tikanikligimiz mevcut bundan sebep olsa gerek 2 aydir emmek istemiyor.
Ya gercekten burnu surekli tikanik oldugu icin emmeyi birakti ya ek gidaya gectik baska tatlar aldi diye birakti ya da meme reddi oldu ve bu zamana denk geldi bilmiyorum acayip uzuluyorum. 6 ay sorunsuz emdi memeyi seven cocuktu.
Suanda kucagima da alsam yanima da yatirsam iki firt cekip saga sola bakiyo cani isterse gene cekiyo zorlarsam ciglik kiyamet tepiniyor. Keyfi emiyordu son gunlerde iyice azaltti. Eskisi gibi emmedigi icin sutum de azaldi damla damla geliyo elimle sıktıgımda. Ne yapsam ne etsem fikri olan var mi artik emmez mi ugrasmayi biraksam mi emzirmek cok guzel bir duyguydu😭