19 aylik oğlum öksürük oldu. Geniz akıntısı var doktora götürüyoruz antibiyotik hava ama tam gecmiyor 2.5 aydir boyleyiz. İki gündür fazlasıyla yutkunuyor geniz akintisi var belli. Hırıltı yok ama 1 saat önce yemek sonrasi kustu ilk defa bu kadar siddetli kustu. Usutmus olamaz ates ishal surekli ne yese cikarma hali yok. Acaba balgam mi kusturdu kizlar 😔