BarlasMomm Sinemisssss sabah kahvalti Aksam corba gun icinde yogurt ve meyve veriyrorum ama yemiyor agzini dahi acmiyor. 2 ana 2 ara ogun yani siz
1prensesannesiiii Sinemisssss sabah erken uyanıyor mama 2 saat sonra kahvaltı gün içinde 2 defa yemek veriyorum yemeklerde yoğurt ta yediriyorum birde evde meyve püresi yapıyorum onu yiyor gece uyurken mama tekrar
pilavustutavuk Sinemisssss sabah kahvaltı, 1.ci uykusundan sonra yani öğlen çorba içer 2.ci gündüz uykusuna yatmadan yoğurt veya meyve yer. Uykudan uyandıktan 1 saat sonra akşam yemeğini yedirir yatana kadar atistirmalik kraker( ev yapımı) yer , en son yatmadan ya muz yediririm yada bir tane hurma. Suyunu icer yatar.
Sinemisssss BarlasMomm ben abartıyorum sanırım ya sabah kahvaltı ,öğlen çorba, 2 saat sonra yoğurt veya meyveli muhallebi, akşam ana yemek , yatmadan önce yine muhallebi aralarda da formul mama tabi
BarlasMomm Sinemisssss doktorumuz bizler icin bile 2 ana ogun ve ara ogun yeterli demisti. Sizinki bize gore fazla geldi 😄 yiyorsa sıkıntı yok tabikide ama bildigim kadariyla bu ayda aldigi ek gida miktari 2-3 cay bardagini gecmemeli
RuzgarGulsah Sinemisssss Bende sizin gibiyim sabah kahvaltı öğlen çorba ikindi meyveli yoğurt bazen sadece meyve akşam yemeği yatmadan önce muhallebi aralarda emiyor bazende börek felan varsa aralarda ondan yer kuru üzüm yer abartıyor muyuz acaba😅