dnzcyc oturmak istediğinden değil o. Sakın oturtmayın. Benim bebeğimde 3 aylık. Bebekler aşama aşama bazı şeyleri yapıyo. 3. Ayında kafasını yatarken 45 derece kaldırmaya başlıyolar. Onu öğreniyolar. Aynı yüz üstü yatarken kafasını kaldırdığı gibi. Gelişiyo yani artık. Şuan omurgası vücudunu taşıyacak kadar güçlü değil. 4. Ayda da attık vücudunu kontrol edip dönmeye başlicak. Hepsi yavaş yavaş oluyo yani