@kanatsizminigim bazen nefsinize zor gelebilir, ama nasıl ki ibadetlerimiz de bize ara ara zor geliyorsa bunun gelmesi de normaldir. Neye ve kime göre erken kavramı tartışılır, ona sizin karar vermeniz daha doğru. Yolu yürümek için yola girmek gerekir. Evet belki tekrar açılmak isteyeceksiniz ama o zaman yolu denemiş olursunuz.