1995 Kızlar cok merak edıyorum bebegım kac aylıkken veya kac yasındayken ıstedıgım saatte yatıcam uykusuz kalmayım dıye onunla yatıyorum hemen ne dızı keyfı ne de uzanıp keyıf yapıyorum ne zaman gecelerı kesıntısız uyuyacam ne zaman ev işi yemek bakım rahatlıkla yapabılecem bebegım 3 aylık daha başındayım ama tam ne zaman oluyo bunlar
Engzlvt 1995 ah ah bizim de üç aylık aynı senin gibiyim ne zman eskisi gibi olacak rahat uyuyacam rahat gezecem artık o kadar çok yoruluyorum ki eşimle bile ilgilenemiyorum
IceLady 1995 bıtmıyor hıc bır zaman. Hadi bez olayi bitsin hadi konussun hadi yürüsün diye diye bu sefer okul dönemi baslıyor. Dersler baslıyor bitmiyor velasıl
sukrangenc 1995 hiç sıkma kendini ne zaman rahat edicem diye o kadar düşündüm ki bi dönem başıma ağrılar giriyo ağlıyordum artık çünkü oğlum çok zor inatçı bi çocuktu bu sefer onla güzelce ilgilenemiyordum akışına bıraktım ben ne zaman akışına bıraktıysam o zaman kafam rahatladı bi süre film dizi izleyemiyosun kahveni çayını sıcak sıcak içemiyorsun ama çocuğunla ilerde konuşabileceğiniz çok güzel anılar biriktiriyorsun öyle düşün bide
anayimbenn 1995 uyku düzeni kurmaya çalış şimdiden 8-9 gibi doyurmanı ayarla altını değiştir uyut sonra 12 gibi tekrarla ondan sonra sabah uyanacaktır
Miniginannesiiii 1995 yeminle şimdi aynı postu açmaya girdim direk sen denk geldin kızım 4 yaşına girecek ve sanırım bu gidişle 12 1 e kadar ayağımdan inmeyecek çok bunaldım büyüdükçe daha beter oldu
Bilgemayse Miniginannesiiii Allah yardım etsin size 😥 ben hiç sabırlı değilim 4 yıl maşallah size 👍🏻🧿
Defne42 1995 sanırım bu çocuktan çocuğa değişiyor bazı çocuklar uyumlu gece çok uyanmiyor kimisi 4 yaşına kadar hep destek istiyor değişiyor huy meselesi biraz da alışkanlık sanırım.
Taha_emir 1995 valla benim 9 aylık artık öyle bi hale geliyorum doğurduğuma pişman derecesi yani sanırım asla düzelmeyecek 2 3 yaşa kadar umudum yok
ERKENSECIL Iki oglmu var biri 2.5 yasindaa biri 1.5 yasindaaa rahatlikmiiii o daaa neeeee totonun ustune oturamionnn daha cok yolun basindasinizzz uzgunumm
ENA 1995 1 yaşından hemen sonra hayatının ilk deliksiz uykusunu uyudu, atak döneminde değilse halada akşam 9 sabah 7 deliksiz uyur. Ama 1 yaşa kadar düzelmeden ziyade hep daha kötüye gitti, özellikle 4, 8 ve 10. Aylar uyku konusunda perişan oldum.
kubraanne 1995 hic bitmiyor ki benim kız 3 yasinda ama uyurken beni yaninda istiyor gece defalarca yanima geliyor bebekkende emme derdine hep uyanirdi yapisip kalirdi bana bakalim ne zaman bitecek bende dort gozle bekliyorum ama degisen bisey yok henüz 🙄