MerveBurak Merhaba anneler bebeğim 8 ay 9 günlük yaklaşık bir aydır otururken uzanırken bişey istediği zaman sürekli ayaklarını yere vuruyor. Acaba sizinkilerde öyle mi 🙄🙄 elimle durduruyorum canı acır diye sonra yine devam ediyor istediği olunca duruyor
NaimeYilmaz MerveBurak istediği olmazsada bir süre sonra duracaktır. Kendi kendine sakinleşmesini öğrenmesi lazım. Kucağınıza almadan Konuşarak saçını okşayarak sakinleşmesini sağlayabilirsiniz. Bazen uzun da sürebilir. İzin verin öfkesini atıp sakinleşmeyi öğrensin.
BusraAA MerveBurak benimkide yapıyor çıkardığı ses hoşuna gidiyor bence bence ayaklarının altına yastık koyuyorum acır diye ama yastığı itip yine vuruyor 🤣
MerveBurak NaimeYilmaz konuşuyorum onunla sakinleştirmeye çalışıyorum ama sinirli şekilde yapmıyor zaten gülüyor yapınca hoşuna gidiyor sanki 🙄
NaimeYilmaz MerveBurak Yapsın o zaman :) canı yanarsa duracaktır. Benimde oğlum enteresan şeyler yapıyor bazen. Canı yandığını bile bile💆♀️ İçim gidiyor ama bölmüyorum.
MerveBurak NaimeYilmaz içim gidiyor yapınca bir de etrafımda görmedim merak ettim başka bebişlerde yapıyor mu diye 😊 tşk ederim bu Arada 🤗🤗
Akasyaa Benim oğlumda yapıyor 🤷🏻♀️ Benim içim gidiyor canı acıyacak diye ama onun hoşuna gidiyor. Sanırım ses çıkıyor diye yapıyor. Gülüyor çünkü hoşuna gidiyor. Canı çok acısa yapmaz herhalde 🙄😏
MerveBurak Akasyaa evet aynen gülüyor benimki de hatta annecim yapma canın acıyacak diye gözlerinin içine bakarak konuşuyorum daha çok hoşuna gidiyor bi daha yapıyor 😂
Akasyaa MerveBurak işte aynısı bizde ya 😄 Bir kez canı acıdı ağlar gibi yaptı gözümün içine baktı öyle vurmaya devam edersen canın acır dedim güldü tekrar yaptı 😄 Canı öyle istiyor demek ki 🤷🏻♀️😄