yavrusununannesii 1 haftadır balgamli öksürük var gittim doktora grip dedi ama burnu akmıyor bisey vermedi. bugün yine gittim sadece öksürük şurubu verdi uyuyamıyor öksürüktn bide ates çıktı ne yapaym kızlar 19 aylık
Balkupum2505 yavrusununannesii bizde 18 ayligiz ayni durumu yasadik öksuruk şurubu istedim drdan şiddetlenir oksurugu dedi bizdeki bronsit baslangiciydi tabi. Antibiyotik verdi evdede biseyler yaparak 1 haftada atlattik sukur cok gecmis olsun
HKyhn yavrusununannesii öncelikle göğsüne bal sürün üzerne nane yada karabiber serpin. Sabaha kadar dursun. pekmezi çok hafif ısıtın içine tereyağ koyun erisin. Biraz da karabiber atın gün boyu ara ara verin. ballı ıhlamur içsin muhakkak Sarımsağı ezin zeytinyağında bekletin yağından ayak altına ara ara sürün bütün bunları devamlı yapın. Bi sefer yapıp bırakmayın
Aslihan1621 yavrusununannesii büyük ihtimal antibiyotik başlarlar öksürük içinde en iyisi hava vermek
Zerr yavrusununannesii Ateş demek enfeksiyon demektir, antibiyotik olmadan geçmez. Başka bi doktora tekrar gidin..
Balkupum2505 yavrusununannesii elmanin kabuklarini kalinca soy 1 bardak icme suyunda kaynat ılıyınca icir birde tereyagini tavada ısıt ustüne pekmezde koy birazda onla ısıt sabah aksam yedir. Cok öksürdüğü zaman pekmez ver hemen kesiyo
HKyhn yavrusununannesii inş. Devam ederseniz olur Süt ürünlerini bir müddet vermeyin. Saç diplerini çörekotuyağı ile yağlayın. ballı ıhlamur çok iyi geliyo balgamlı öksürüğe
Oykulina yavrusununannesii merhaba canim oncelikle gecmis olsun bnimde kizimda oksuruk felan basladi ben hemen umca damlaya basladim ben bunu kullaniyorum kizima hep cokda iyi geliyo ama bi doktorunuza sorararj kullanabilirsiniz