Gzmmm bacağı acıyor muhtemelen. Emzirin bol bol, sarılın. Maalesef bu şekilde destek olabiliyoruz bebeklerimize. Allah yardımcıları olsun büyümek çok zormuş. İçiniz ferah olsun ama sabaha daha iyi durumda olur. Siz gece de ateş takibi yapın. Calpol onun ağrısını da alır birazcık