Merhaba ☀️
11 aylık olacak oğlum. Un kullanmıyorum. Ekmek yapmıyorum. Makarna pilavda haftada 1er gün sadece. Aslında doyuyor. Ama özellikle öğle öğünlerimizden sonra çabuk acıkıyor. Sizler ekmek kullanıyor musunuz? 11 aylık doktor onaylı ölçünüz var mı? Kullanıyorsanız da hangi ekmek?
Teşekkürler 💁🏼♀️