Belki denemişsinizdir ama sakin olun stres çocuğu uzaklaştırıyor kendimden biliyorum. Burnunun temizliğini kontrol edin bazen temiz görünse bile tıkalı olabiliyor. Karanlık loş ışıkta sessiz ortamlarda emzirmeyi deneyin. Yatarak ayakta oturarak farklı pozisyonlarda farklı memeleri emzirmeyi deneyin. Benim bebeğim oturarak asla emmiyor mesela 6 aylık olduk hala aynı. Memeden umudumuz kesilirse şayet farklı mama markalarını farklı biberon markalarını deneyin. Gerekiyorsa kaşıkla deneyin. En son çare kuzenim arı mama yedirmişti. Hiç uygun değil biliyorum ama ne yapalım aç mı kalsın çocuk 🥺 Allah tez zamanda şifa versin inşallah. Sakin olun elinizden geleni yaparsınız siz annesiniz üzülmeyin 🙏🏻