Elifduru11 ben güne yeşilçay la başlıyorum sonra duruma göre tarçınlı kahve spor ve ardından saat 12 1 arası kahvaltı saat 3 4 gibi bir ara öğün akşam yemeği en geç 7 8 de yiyorum sonrasında acıksam bile sadece soda içiyorum böylelikle şimdilik 11 kilo verdim devamı da gelecek inşallah bu arada bende insülin direnci de var ona rağmen temmuzdan beri verdim bu kiloyu hatta arada 2 kilo alıp tekrar vermişliğim de var eğer orda almasam daha fazla bile verilebilirdi