Ejderhahavva bizde on gün sonra dokuz aylık olucaz çok çok tatlılar😍 veren rabbime bin şükür bez sorunu bnde yaşıyorum hemde çıldırmak üzereyim bu ara asla bağlatmiyo kaçıyor ve ağlıyor baya savaş veriyoruz:) aynı şey kıyafet değişimi içinde geçerli ,üç disimiz var dördüncü de çıkmak üzere görünüyo ,emekliyoruz o da oda gezip kayboluyoruz☺️ birde koltuklara tutunup kalkmaya başladık banada aşırı bağlı yapışık ikiz gbi gezmek istiyor kapıdan çıkıp mutfağa gtsem arkamdan mizildanarak geliyo genelde kucağıma gelmek istiyo oyunu ilgiyi çok seviyo 🤩😊