Ejderhahavva 3 gün sonra 9 aylık olacağız alttan 2 diş geldi üstende 2 tane geliyor biraz zor çıkıyor dişlerimiz o yüzden huysuz biraz uyku sorunumuz hala var😩diştendir diye unut ediyorum ve düzelmesini bekliyorum. Emekliyoruz ve koltuklara tutunarak yürüyoruz da😊tam anlamıyla ek gıdaya geçemedik gıda alerjimiz var. Kendince birşeyler konuşuyor. Bol bol oyun oynuyor ve gülüyoruz. O kadar tatlı oldu ki öpmelere doyamıyorum🥰arada şımarıklıklar da yapıyor ve beni benden alıyor😍çok zor bir bebekti oğlum. Kolikti,gıda alerjimiz çıktı,uyku sorunumuz hep oldu,çok ağladı ve çok zor günler geçirdim. Ama şimdi bana hepsini unutturdu 😁Allah evlatlarımızdan ayırmasın ve onları korusun🙏