3 aylık kızım sınır kiloda ilk zamanlar sütümde dolu doluydu 1,5 aya kadar hep akardı hep hızlıda gelirdi öksürtürdü bebeğimi şimdi memeler yumuşak bebek 3 dk emiyor ve bitiş bununla 3 saat belki daha fazla aç
bol bol emzirin diyolarda benm bebeğim bol emen bi çocuk değil açsa değilse asla almıyor başlarda süt hızlı geliyo diye hemen bırakır sanırdım şimdi az geliyoda reddediyor gibime geliyo
Daha minikken az mı emzrdimde böyle alıştı diyorum üzülüyorum yaralarım çoktu emzirmekten kaçardım kabustu resmen keşke sütüm olsa da yaralara razıyım şimdi..
bide lohusalık 40 gün ya sanki benimki hala gitmemiş gibi annem dahil herkese kırgın ve uzağım hayata yetişemiyor bebeğe de yetemiyor gibiyim
sütüm azaldı desem annem bakamadın mı kendine diyor onlara gidiyorum sağolsun yardımcı oluyo ama sonra bütün herşeyi ben yapıyorum diyor kimseden bi beklentim kalmadı..
bebek 20 günlükken annemlere gittik keşke gitmeseydim ilk 20 gün kilo alımı çok iyiydi şimdi 3. Aydayız muhtemelen mamaya başlcaz
biraz siz anltın evin işi kocanız bebek yemek nası gidiyo süt meme bunları düşünmekten çok yoruldum istiyorum ki dolu dolu gelsin emzireyim
psikolojim alt üst bebeğe odaklanamıyorum bir türlü :( kimsede beni anlamıyor hep gerginmişim kocam dahil böyle diyo