Bengi_sarikir123 Yapıştırma sezeryan oldum oralarimda ufak tüyler vardı o yüzden kıl dönmesi oldu doktor rif verdi sizce kötü bir şey mi kıl dönmesi
Ecrinnkk Bengi_sarikir123 ben oraya bakamıyorum bile sen rifi kullan çok iyi geliyor ayrıca bebeğin uyuduğunda sende sırt üstü uzan göbeğini aç üzerine tülbent koy hava alsın demişti doktorum
Bengi_sarikir123 Ecrinnkk bende bakamıyorum acidigi için bir bakayım ne durumda neden aciyor diye öyle fark ettim rifi inşallah iyi gelir ya